Tentang blog

Assalamualaikum w.b.t, pertama sekali saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada pensyarah saya iaitu Puan Rohaizah kerana memberi ilmu kepada saya tentang Kompetensi Teknologi Maklumat dan Komunikasi(MTE3012). 

Selepas beberapa kali saya mengubah suai blog saya ini, akhirnya saya dapat membuat post pertama saya dalam blog ini mengenai Pulau Perhentian. Anda boleh lihat post tersebut disini.

 Setelah beberapa kali saya mengubah suai nama blog ini, akhirnya nama I AM NETIZEN dipilih. Netizen adalah gabungan internet dan citizen. Ia bermaksud citizen of the net atau warganegara internet. Seperti yang kita tahu, setiap orang akan mencari sesuatu maklumat menerusi internet.

Sampai disini sahaja untuk penulisan blog ini, sekian Terima Kasih.

#sehatisejiwa

photo credit : softpedia-static.com

Comments

Popular posts from this blog

Hutan Lipur Lata Belatan

Gunung Tebu